elektrinė riedlentė SXT Board GT

SXTBOARDGT

Nauja prekė

Naujoji SXT Board GT elektrinė riedlentė!

Itin lengva, vos 7 kg sverianti, tačiau galinga!! 42 km/h greitį išvystanti, o vienu įkrovimu net iki 24 km ridą pasiekiantis elektrinė riedlentė - ir profesionalams ir mėgėjams.

Riedlentė gali judėti tiek į priekį tiek ir atgal.


GALIMYBĖ PIRKTI IŠSIMOKĖTINAI!

Smulkiau

 

Yra sandėlyje, pristatymas 4-6 d.d.

799,00 € su PVM

Charakteristikos

Nominalus variklio / variklių galingumas (W) 700
Konstrukcinis greitis (km/h) 42
Baterijos tipas Ličio jonų (Li-ion)
Baterijos įtampa (V) 42
Įveikiamas atstumas per įkrovimą (km) 25
Baterijos talpa (Ah) 6
Krovimosi laikas (h) 2
Stabdžių sistema Elektromagnetiniai
Riedžio svoris (kg) 7
Maksimali apkrova (kg) 110
Atsparumas vandeniui (IP) IP55
Riedžio išmatavimai (mm) 940*230*140
KITA Įkroviklis, pultelis, įrankių rinkinys, USB įkrovimo laidas

Apie prekę

Lenta
„SXT Board GT“ lenta yra ypač lanksti dėl savo konstrukcijos, pagamintos iš 8 sluoksnių kieto uolieninio klevo. Siekiant dar labiau padidinti vairavimo patogumą, jis taip pat yra įgaubtas, kad optimaliai prisitaikytų prie kojų. Bendras ilgis yra 94 cm, o bendras svoris yra tik 7 kg.


Važiuoklė
Norėdami užtikrinti puikias vairavimo savybes, „SXT Board GT“ priekyje naudojame „Caliber ™ II“ važiuokles, o gale yra specialiai „SXT Board GT“ sukurtos 7 colių MD važiuoklės. Kartu šie komponentai suteikia puikias vairavimo charakteristikas ir pasižymi geriausiomis eksploatacinėmis savybėmis net esant didžiausiam greičiui, o tai užtikrina sklandų ir stabilų vairavimo elgesį.

Ratai
„SXT Board GT“ aukštis, su 96 mm ratais, yra tik 110 mm. Kartu su 275 mm pločio lenta tai leidžia užtikrinti labai stabilią ir saugią stovėjimo vietą. Pasiekus nusidėvėjimo ribą, visus 4 ratus lengva pakeisti, išlaikant minimalias ratų keitimo išlaidas. Galima montuoti ratus, kurių skersmuo yra 83mm, taip pat ir 96mm. Užpakalinių ratų vidinėje pusėje yra plieninė šerdis, kad važiuojant nebūtų vibracijos. Rato kietumas yra 80A SHRAA.

Varikliai
„SXT Board GT“ ginkluotas dviems bešepetėliniais po 350W varikliais. Turbo režimu jie e-longboardą greitina iki 42 km/h. Turbo režimas galimas iki 30 sekundžių ir gali būti vėl naudojamas po 30 sekundžių aušinimo fazės.
Kodėl mes naudojame hub variklius, o ne diržines pavaras? Kadangi nešvarumai, smėlis, dulkės, akmenys ir vanduo, naudojant riedlentes, tiesiog neišvengiami. Taip išvengiame dažno variklio remonto ar net keitimo. Kitas privalumas yra tai, kad daug tylesni varikliai. Praktiškai neskleidžiantys garso.

Nuotolinio valdymo pultas
Nuotolinio valdymo pultas yra 2,4 GHz belaidis R2 valdymo blokas su integruotu OLED ekranu, kuris patikimai palaiko ryšį tarp išilginės plokštės ir delninio siųstuvo. Be pagreičio ir stabdymo, nuotolinio valdymo pultas valdo ir Turbo režimą, kuris veikia 30 sekundžių. Bet saugokitės! Tada čia galima pasiekti nepaprastą + 20% pagreičio galią.
OLED ekranas pateikia informaciją apie esamą važiavimo režimą: ekologinį režimą 19 km/h, sportinį režimą iki 38 km/h ar Turbo režimą iki 42 km/h. Taip pat stebima baterijos įkrovos būsena ir nešiojamojo siųstuvo akumuliatoriaus įkrovos būsena. Jei plokštės įkrovos būsena yra silpna, nuotolinio valdymo pultas apie tai įspėja suvibruodamas. Kitos rodomos reikšmės - greitis, nuvažiuotas atstumas km, turbo režimo galimybė ir pastovaus greičio palaikymo režimas.

Maitinimas
SXT Board GT viduje yra sumontuota didelio našumo ličio baterija. Dėl tobulos BMS (akumuliatorių valdymo sistemos), net ir su visiškai įkrauta baterija, visiškai sustabdyti įmanoma nepažeidžiant akumuliatoriaus. Kiekvienas atskiras „Samsung 30Q“ ličio jonų elementas yra apsaugotas nuo kylančių vibracijų ir sukrėtimų, todėl įgalina nuolatinę iškrovos srovę iki 30A, o bendra talpa yra 6 Ah / 216 Wh. įtampa 42V. Energija, kuri atsiranda stabdant, tiekiama atgal į akumuliatorių, jei jis dar nėra visiškai įkrautas.


Apsauga nuo vandens ir dulkių
Elektrinė riedlentė SXT Board GT yra visiškai atspari vandeniui ir dulkėms (IP55). Visi atskiri komponentai, tokie kaip akumuliatorius ir elektroninis valdymas, yra užkimšti ir užplombuoti specialiomis medžiagomis, todėl jų naudojimui nėra apribojimų net ir nepalankiausiomis sąlygomis.


Elektroninė aukštos įtampos sistema
Dėl naujos architektūros, toliau tobulinta ir modifikuota GT plokštės valdymo elektronika įgalina ypač pastovų pagreitį ir malonų stabdymą.

ĮSPĖJAME, kiekvienos elektrinės transporto priemonės rida priklauso nuo apkrovos bei aplinkos veiksnių. Platesnę informaciją rasite paspaudę >čia.