elektrinė riedlentė SXT Board X2

SXTBOARDX2

Nauja prekė

Ypatingai galinga SXT Board X2 elektrinė riedlentė!

Įspūdinga galia - du variliai po 1200W galios, padeda pasiekti net 35 km/h greitį ir su 10,5Ah talpos baterija, vieno įkrovimo metu padės įveikti iki 35 km atstumą.

Riedlentė gali judėti tiek į priekį tiek ir atgal.


GALIMYBĖ PIRKTI IŠSIMOKĖTINAI!

Smulkiau

 

Yra sandėlyje, pristatymas 4-6 d.d.

1 249,00 € su PVM

Charakteristikos

Nominalus variklio / variklių galingumas (W) 1200
Konstrukcinis greitis (km/h) 35
Baterijos tipas Ličio jonų (Li-ion)
Baterijos įtampa (V) 50.4
Įveikiamas atstumas per įkrovimą (km) 35
Baterijos talpa (Ah) 10.5
Krovimosi laikas (h) 5
Stabdžių sistema Elektromagnetiniai
Riedžio svoris (kg) 10.7
Maksimali apkrova (kg) 110
Riedžio išmatavimai (mm) 1010*320*155
KITA Įkroviklis, pultelis, įrankių rinkinys, USB įkrovimo laidas

Apie prekę

Lenta
Itin lankstus išlenktas naujojo „SXT Allterain Offroad Board X2“ pagrindas, pagamintas iš 8 sluoksnių kieto akmens klevo su papildomais stiklo pluošto sluoksniais. lenta puikiai prisitaiko prie kojų ir garantuoja aukštą vairavimo komfortą net ir prastais keliais ir ilgomis kelionėmis. Bendras ilgis yra 101 cm.

Važiuoklė
Norėdami užtikrinti puikias vairavimo savybes, „SXT Board X2“ priekyje ir gale naudojame dvigubas „Kingpin“ važiuokles. Apsisukimo ratas yra tik 2 metrai ir tai suteikia puikias posūkių įveikimo galimybes ir užtikrinant puikų našumą net ir dideliu greičiu.


Ratai
Dėl įmontuotų 6,5 colio „Honeycomb“ guminių padangų visureigiams, neasfaltuoti maršrutai bei takai nebėra problema. Dėl didelių padangų patikimai išvengiama paviršiaus ir lentos-pagrindo sąlyčio.
„Honeycomb“ technologijos padangų amortizacija yra šiek tiek mažesnė nei klasikinių pneumatinių padangų, tačiau pranašumai jas nusveria - nes plokščios padangos padeda išvengti pradurtų ar perkaitusių gumos problemų.


Varikliai
Elektrinės riedlentės bešepetėliai varikliai - 2 x 1200 W galios ir su dideliu sukimo momentu. Mūsų nuomone, „SXT Board X2“ daugiausia naudojama nepalankiausiomis sąlygomis. Nešvarumai, smėlis, dulkės, akmenys ir vanduo yra supilami ir nukreipiami tiesiai į variklius. Integruoti varikliai yra visiškai uždara sistema, į kurią negali patekti pašaliniai daiktai ar vanduo, todėl tai nereikalauja priežiūros ir yra ypač patvari. Be to, be šepetėlių esantys varikliai veikia beveik be triukšmo, o diržo pavara yra gana triukšminga.


Nuotolinio valdymo pultas
Nuotolinio valdymo pultas yra 2,4 GHz belaidis R2 valdymo blokas su integruotu OLED ekranu, kuris patikimai palaiko ryšį tarp išilginės plokštės ir delninio siųstuvo. Be pagreičio ir stabdymo, nuotolinio valdymo pultas taip pat kontroliuoja turbo režimą, kuris veikia 30 sekundžių. Bet saugokitės! Tada čia galima pasiekti nepaprastą +20% vairavimo galią.
OLED ekranas pateikia informaciją apie esamą važiavimo režimą, ar ekologinis režimas yra 19 km/h, ar „Sport“ ir „Turbo“ režimas yra greitis iki 35 km/h. Taip pat stebima pagrindinės elektrinio longboardo baterijos įkrovos būsena ir nešiojamojo siųstuvo akumuliatoriaus įkrovos būsena. Jei plokštės įkrovos būsena yra silpna, nuotolinio valdymo pultas apie tai įspėja vibruodamas. Kitos rodomos reikšmės yra greitis, nuvažiuotas atstumas km, turbo režimo galimybė ir pastovaus greičio palaikymo režimas.


Maitinimas
El. riedlentėje SXT Board X2 įmontuota ličio baterija susideda iš 12S3P sistemos, aprūpintos „Sanyo“ elementais. 50,4 V aukštos įtampos akumuliatoriaus talpa yra 454 Wh. To pakanka bendram atstumui iki 30 km.


Apsauga nuo vandens ir dulkių
„SXT Board X2“ yra visiškai atspari vandeniui ir dulkėms (IP55). Visi atskiri komponentai, tokie kaip akumuliatorius ir elektroninis valdymas, yra užkimšti ir užplombuoti specialiomis medžiagomis, todėl jų naudojimui nėra apribojimų net ir nepalankiausiomis sąlygomis.


Elektroninė aukštos įtampos sistema
Naudotos 12S 50,4 V aukštos įtampos sistemos (akumuliatoriaus, ESC ir variklių) dėka reikiama srovė sumažėja visuose įdiegtuose komponentuose, o tai lemia žymiai efektyvesnį energijos suvartojimą ir žymiai sumažintą visų komponentų apkrovą. Kitas mažesnės srovės pranašumas yra žemesnė visos sistemos apkrova.
Taigi naujoji 12S sistema turi nepaprastai didelių pranašumų prieš 10S sistemas, dažniausiai naudojamas rinkoje.

ĮSPĖJAME, kiekvienos elektrinės transporto priemonės rida priklauso nuo apkrovos bei aplinkos veiksnių. Platesnę informaciją rasite paspaudę >čia.