Prekių garantija
Gamintojo garantija kas tai?

Gamintojo garantija suteikiama visoms mūsų prekėms. Ši garantija dar vadinama teisine arba gamykline garantija. Jos galiojimo terminas gali skirtis: kaip ir kitos sąlygos, laikotarpis yra nurodytas gaminio aprašyme ar kartu su nusipirkto produkto sąskaita-faktūra, kuri atitinka ir garantinį lapą. 

Visoms prekėms, kurioms gamintojas suteikia garantiją, yra taikomi gamintojo numatyti garantiniai terminai.  Garantinis terminas - 24 mėnesių garantija. Išskirtinai - 6 mėnesių garantija yra suteikiama akumuliatoriui, nebent Pirkėjas įrodo, jog gedimas įvyko ne dėl jo kaltės.

Prekė yra brokuota arba sugedo ką daryti?

Pirmiausia parašykite mums elektroninė laišką į garantinio aptarnavimo centrą  el.paštu servisas@riedis.lt, laiške nurodykite prekės pirkimo dokumento numerį (sąskaitą, kasos kvitas) pirkėjo vardą ir pavardę, tel. numerį, sugedusios prekės pavadinimą ir jei mokate sugedusio daikto nuotraukas.

Gavę laišką, užregistruosime kreipimasi ir susisieksime su jumis dėl garantinio aptarnavimo.

Prekes garantiniam aptarnavimui Pirkėjas pristato savo lėšomis. Nesant galimybei prekės pristatyti į garantinio aptarnavimo centrą, pirkėjas gali pristatyti galimai nekokybišką prekę pasinaudojant kurjerių paslaugomis, prekė kurjeriu turi būti pristatoma tik šiuo nurodytu adresu: Kalvarijų g. 269, LT-08315, Vilnius

Garantijos talono negavau su preke, ką daryti?

Garantijos talono* nereikia, prekei įsigytai Riedis.Lt internetinėje parduotuvėje, užtenka turėti kasos kvitą arba pirkimo PVM sąskaita-faktūra.

Kiek laiko trunka garantinis remontas?

Garantinis aptarnavimas vykdomas pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymą ir kitus susijusius teisės aktus. Nepamirškite išsaugoti PVM sąskaitos-faktūros (iki garantinio laikotarpio pabaigos), kuri bus reikalinga garantinio aptarnavimo metu.

Norime pažymėti, kad kiekvienas garantinio remonto atvejis yra individualus ir jo trukmė priklauso nuo daugybės faktorių: prekės modelio, gedimo tipo, atsarginių dalių pasiūlos rinkoje. Pašalinti dėl gamintojo kaltės atsiradusius gedimus įprastai trunka nuo 1 dienos iki 3 savaičių, skaičiuojant nuo produkto perdavimo į garantinį servisą dienos. Paaiškėjus, kad remontui yra reikalinga detalė, kuri turi būti pristatyta iš užsienio, laukimo terminas yra pratęsiamas iki 45 dienų.

Kiek laiko saugomas daiktas po garantinio remonto atlikimo?

Iš garantinio aptarnavimo centro ir (ar) iš Pardavėjo neatsiimtos, garantiniam aptarnavimui perduotos prekės yra saugomos 1 (vieną) mėnesį. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo pirmo pranešimo Pirkėjui jo nurodytais kontaktais (telefonu, el. pašto adresu ar pan.) apie tai, kad Pirkėjas gali atsiimti prekę grįžusią iš garantinio aptarnavimo centro. Per numatytą terminą Pirkėjui neatsiėmus prekės, pardavėjas turi teisę prekės nebesaugoti, Prekė gali būti utilizuojama. Tokiu atveju Pardavėjas nėra atsakingas už neatsiimtoje prekėje likusią Pirkėjo informaciją ir kitus dėl tokio prekės sunaikinimo patirtus Pirkėjo nuostolius.

Kada netaikoma gamintojo garantija?

Pirkėjas praranda teisę į prekių garantinį remontą, jei:

• Prekė turi mechaninių pažeidimų, kurie atsirado dėl vartotojo veiklos, įskaitant padarinius dėl stichinių nelaimių: žaibas, gaisras, potvynis ir panašiai. Jie taip pat apima atvejus, kai į prietaisą patenka pašaliniai daiktai, skysčiai ir vabzdžiai.

• Prekės buvo sugadintos dėl netinkamo įrengimo, gabenimo ar sandėliavimo, taip pat, jei eksploatuojant prekes buvo pažeisti vartotojo vadove nurodyti reikalavimai.

• Eksploatacijos metu buvo naudojami netinkami maitinimo šaltiniai, priedai ir atsarginės dalys, taip pat eksploatacinės medžiagos (stabdžių skystis, padangos, vidinės kameros, kaladėlės, trosai, valikliai ir kt.), Kurių gamintojas nesertifikavo, o jų naudojimas padarė prietaiso pažeidimą.

• Naudojant netinkamą ar piratinę programinę įrangą, pažeidžiančią elektrinės transporto priemonės programinę įrangą.

• Įranga nebuvo tinkamai aptarnauta (tik tais atvejais, kai ši paslauga yra būtina).

• Jei gaminio serijos numeris yra ištrintas, pakeistas ar neįskaitomas.

Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje. Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją.

Riedis.lt komanda priemena kad vartotojas turi teisę per 2 (dvejus) metus nuo kokybės neatitinkančių prekių gavimo dienos kreiptis į UAB Lutex Įmonę el. paštu labas@riedis.lt

Kuom skiriasi gamintojo garantijos fiziniams ir juridiniams asmenims?

Fiziniams ir juridiniams asmenims suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos yra skirtingi, dėl skirtingų daikto naudojimo intensivumo sąlygų. Gamintojo garantija fiziniams asmenims galioja 24 mėnesius, o juridiniams asmenims – 12 mėnesių.