VERSIJA 2025-02-03
Šios Elektroninės prekybos taisyklės (toliau – Taisyklės) yra privaloma ir neatsiejama pirkimo - pardavimo sutarties, sudaromos tarp elektroninės parduotuvės www.riedis.lt (toliau – Riedis.lt, el. parduotuvė, mūsų, mumis, mes, Pardavėjas) ir Riedis.lt kliento (toliau - Jūs, Jūsų, Jums, Jus, Pirkėjas) dalis, supažindinančios Jus su el. parduotuvės prekių pirkimo - pardavimo sąlygomis bei nustatančios Riedis.lt ir Jūsų teises bei įsipareigojimus, susijusius su prekių pirkimu - pardavimu el. Parduotuvėje.
1.Sąvokos
1.1.Riedis.lt – tinklapis, esantis adresu www.riedis.lt, kuriame yra parduodamos Pardavėjų prekės ir kurį administruoja Lietuvos Respublikos VĮ „Registrų centras“, Juridinių asmenų registro Vilniaus filiale įregistruotas privatusis juridinis asmuo UAB Lutex, juridinio asmens kodas 302580708, PVM mokėtojo kodas LT100005843711, registruotos buveinės adresas Kalvarijų g. 269, LT-08315 Vilnius. Riedis.lt šiose Taisyklėse taip pat suprantamas kaip Pardavėjas jo parduodamų prekių atžvilgiu.
1.2. Pirkėjas – 1) veiksnus fizinis asmuo, t.y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; 2) nepilnametis nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, kuris turi tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jis yra emancipuotas; 3) juridinis asmuo.
1.3. Pardavėjas – Prekių užsakyme nurodytas fizinis ar juridinis asmuo, kurio prekės parduodamos tinklapyje www.riedis.lt vadovaujantis šiomis Taisyklėmis ir kuris yra atsakingas už Pirkėjo pateikto užsakymo vykdymą. Pardavėjo, su kuriuo sudaroma atitinkamos prekės pirkimo-pardavimo sutartis vadovaujantis šiomis Taisyklėmis, rekvizitai nurodomi Prekių užsakyme.
1.4. Sutartis – Pirkėjo ir Pardavėjo sudaroma atitinkamų Prekių pirkimo-pardavimo sutartis, kuri laikoma sudaryta nuo Užsakymo pateikimo momento. Laikoma, kad kiekvienos Pirkėjo ir Pardavėjo sudarytos Sutarties sąlygos yra identiškos užsakymo pateikimo metu galiojančioms Taisyklių sąlygoms ir tokios Sutartys visada šalių vykdomos pagal užsakymo pateikimo metu galiojusias Taisykles.
1.5. Paskyra – Pirkėjo www.riedis.ltnaudojimosi Taisyklių pagrindu atliekamo registravimosi Riedis.lt rezultatas, dėl kurio sukuriama jo asmeninius duomenis ir užsakymų istoriją sauganti asmeninė Pirkėjo paskyra (account).
1.6 Užsakymas – Prekių užsakymas, kuriame yra nurodomos Pirkėjo pageidaujamos įsigyti Prekės iš Pardavėjo, nurodomos tame pačiame užsakyme.
1.7. Šalys – Pirkėjas ir Pardavėjas kartu.
1.8. Taisyklės – šios „Prekių pirkimo – pardavimo Riedis.lt taisyklės“, kurios yra taikomos kiekvienam Pirkėjo apsipirkimui Riedis.lt ir kiekvienai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaromai Pirkimo-pardavimo sutarčiai.
1.9. Asmens duomenys – bet kokia informacija apie fizinį asmenį, kurio tapatybė nustatyta arba kurio tapatybę galima nustatyti (duomenų subjektas); fizinis asmuo, kurio tapatybę galima nustatyti, yra asmuo, kurio tapatybę tiesiogiai arba netiesiogiai galima nustatyti, visų pirma pagal identifikatorių, kaip antai vardą ir pavardę, asmens identifikavimo numerį, buvimo vietos duomenis ir interneto identifikatorių arba pagal vieną ar kelis to fizinio asmens fizinės, fiziologinės, genetinės, psichinės, ekonominės, kultūrinės ar socialinės tapatybės požymius.
1.10. Privatumo politika – Riedis.lt patvirtintas dokumentas, kuriame yra numatytos pagrindinės Asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo taisyklės, naudojantis internetiniame puslapyje Riedis.lt. Asmens duomenų tvarkymas, kurį atlieka Pardavėjas atliekamas Pardavėjo nustatyta tvarka. Prieš įsigyjant prekes ir sudarant šią sutartį su Pardavėju Pirkėjas turėtų atidžiai susipažinti su Pardavėjo taikoma asmens duomenų tvarkymo politika.
2. Bendrosios nuostatos
2.1. Pirkėjas patvirtina Taisykles su jomis susipažinęs bei pažymėjęs varnelę prie teiginio „Susipažinau su prekių pirkimo – pardavimo Riedis.lt taisyklėmis ir su jomis sutinku“. Tokiu būdu patvirtintos Taisyklės yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu Riedis.lt susijusios sąlygos.
2.2. Prekių kainos, nurodytos el. parduotuvės prekių kataloge, galioja tik perkant šias prekes el. parduotuvėje. Prekių kainos el. parduotuvėje yra nurodytos įskaičius PVM. Pristatymo kainos neįskaičiuotos ir nurodomos atskirai formuojant užsakymą. Pristatymo kaina Jums yra aiškiai nurodoma iki užsakymo patvirtinimo bei išskiriama pačiame užsakymo patvirtinime.
2.3. Pasikeitus rinkos sąlygoms ar esant Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytoms aplinkybėms, Riedis.lt turi teisę pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Apie tai Pirkėjai bus informuojami www.riedis.lt arba formuodami prekių krepšelį, tačiau visais atvejais, po Taisyklių atnaujinimo, Pirkėjas pateikti užsakymą gali tik tokiu atveju, jeigu susipažįsta ir patvirtina naujos redakcijos Taisykles.
2.4. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp Jūsų ir Riedis.lt laikoma sudaryta nuo to momento, kai Jūs e–parduotuvėje, suformavę prekių krepšelį, nurodę pristatymo adresą, pasirinkę apmokėjimo būdą ir susipažinę (perskaitę paspaudžiate mygtuką “Aš sutinku su Taisyklėmis“) su šiomis Taisyklėmis, paspaudžiate mygtuką „Kitas žingsnis“. Sutartis, elektroniniu būdu sudaryta tarp Riedis.lt ir Jūsų yra saugoma el. parduotuvėje ir Jums gali būti prieinama elektronine forma.
2.5. Pirkėjas privalo susipažinti su Riedis.lt patvirtinta ir viešai paskelbta Privatumo politika.
2.6. Jei Pardavėjui numatyta teisė ar pareiga pateikti Pirkėjui informaciją ar dokumentus elektroniniu paštu, visais atvejais už veikiančio ir Pirkėjui priklausančio elektroninio pašto adreso pateikimą Pardavėjui atsako pats Pirkėjas.
3. Pirkimo – pardavimo teisinių santykių sukūrimo etapas
3.1. Pirkėjas gali užsisakyti prekes Riedis.lt pasirinkdamas vieną iš šių būdų:
3.1.1. internetu užsiregistruodamas, sukurdamas paskyra Riedis.lt;
3.1.2. internetu nesiregistruodamas Riedis.lt;
3.1.3. telefonu;
3.1.4. parduotuvėse.
3.2. Pirkėjas, užsisakydamas prekes atitinkamuose Riedis.lt sistemoje pateiktuose informacijos laukuose privalo nurodyti tinkamam prekių užsakymo įvykdymui būtinus savo Asmens duomenis, kurie Riedis.lt tvarkomi Privatumo politikoje numatyta tvarka.
3.3. Visa esminė informacija apie prekę ir jos savybes yra pateikiama Pardavėjo prekės aprašyme Riedis.lt. Įsigyjant prekes fizinėse Riedis.lt parduotuvėse, prekės instrukcija, jeigu ji reikalinga atsižvelgiant į prekės pobūdį, bus pateikiama kartu su preke.
3.4. Prekių užsakymai, pateikti telefonu ar Parduotuvėse, vykdomi Taisyklių nustatyta tvarka ir jiems taikomos Privatumo politikos nuostatos. Pateikdamas užsakymą Pirkėjas sutinka su Taisyklėmis ir jų taikymu.
3.5. Kiekvienas Pirkėjo užsakymas saugomas Riedis.lt bei Pardavėjo duomenų bazėje jų privatumo politikoje nustatyta tvarka.
3.6. Kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą prekę ar paslaugą ir suformavęs prekių krepšelį, įvykdo visus užsakymo žingsnius, kurių paskutinis yra mokėjimo būdo pasirinkimas ir patvirtinimas, laikoma, kad tarp Pardavėjo ir Pirkėjo atsirado pirkimo – pardavimo teisiniai santykiai ir sudaryta pirkimo – pardavimo sutartis. Pirkėjas informuojamas apie užsakymo patvirtinimą pateikiant pranešimą Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu.
4. Pardavėjo teisės
4.1. Riedis.lt turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Taisyklių 3.1.1. ar 3.1.2. punktuose numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 3 (tris) dienas.
4.2. Pirkėjo užsakymas gali būti anuliuojamas neįspėjus iš anksto jei:
1) jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 2 (dvi) darbo dienas po užsakymo pateikimo arba
2) jei Pirkėjas nepateikia Pardavėjui prašomos informacijos Pardavėjo nurodytu terminu arba
3) jei Pirkėjas nepateikia Pardavėjui sutikimo jo asmens duomenų tikrinimui.
4.3. Jeigu registracijos metu ar vėliau pateikiami melagingi, netikslūs, klaidinantys ar ne visi prašomi pateikti duomenys, arba Jūs nesilaikote kitų įsipareigojimų, numatytų šiose Taisyklėse, Riedis.lt turi teisę nedelsiant panaikinti registraciją ir ištrinti Jūsų duomenis arba apriboti Jūsų teisę naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Už Jūsų pateiktų neteisingų duomenų sukeltus padarinius atsakote tik Jūs pats.
4.4. Riedis.lt turi teisę, be išankstinio perspėjimo, sustabdyti arba nutraukti Jūsų registraciją ir naudojimosi el. parduotuvės paslaugomis, jei yra pagrindo manyti, kad Jūs užsiimate neleistina veikla ar kitaip bandote pakenkti el. parduotuvės darbui arba stabiliam veikimui.
5. Pirkėjo teisės
5.1. Pirkėjas turi kitų teisių, įtvirtintų šiose Taisyklėse, Privatumo politikoje, Riedis.lt naudojimosi taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
5.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo šių Taisyklių nustatyta tvarka.
5.3. Pirkėjas turi teisę atsisakyti Sutarties šių Taisyklių nustatyta tvarka.
5.4. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes bei užsisakyti paslaugas Riedis.lt šių Taisyklių nustatyta tvarka.
5.5. Pirkėjas turi teisę pakeisti ar grąžinti įsigytas prekes Taisyklių nustatyta tvarka.
6. Pardavėjo įsipareigojimai
6.1. Pardavėjas įsipareigoja aiškiai ir suprantamai Riedis.lt puslapyje suteikti Pirkėjui informaciją, įtvirtintą Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228-7 straipsnyje.
6.2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo Asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių, Privatumo politikos, Riedis.lt naudojimosi taisyklėse ir Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos teisės aktų nustatyta tvarka.
6.3. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo užsakymus vykdyti šiose Taisyklėse nustatyta tvarka ir komunikuoti su Pirkėju kontaktiniais duomenimis, kuriuos nurodo Pirkėjas (kai užsakymas buvo pateiktas vienu iš 3.1.2-3.1.4 punktuose numatytų būdų).
6.4. Taisyklių numatytomis sąlygomis Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjo užsakytas ir priimti Pirkėjo grąžinamas prekes.
6.5. Riedis.lt įsipareigoja iki užsakymo pateikimo informuoti Pirkėją apie užsakymo įvykdymui reikšmingų sistemos Riedis.lt funkcijų sustabdymą ar nutraukimą. Informacijos pateikimas Pirkėjo Paskyroje ar Riedis.lt elektroninės parduotuvės tinklapyje laikomas tinkamu informavimu. Kai Pirkėjo užsakymas jau yra priimtas vykdyti, apie šio užsakymo įvykdymui reikšmingų Riedis.lt funkcijų sustabdymą ar nutraukimą Pirkėjas informuojamas vienu iš Pirkėjo nurodytų kontaktinių duomenų (telefonu, sms žinute arba el. paštu).
6.6. Pardavėjas, nesutikdamas su Pirkėjo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos, jeigu Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip, pateikti Pirkėjui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.
6.7. Išimtiniais atvejais, esant objektyviai pagrįstoms aplinkybėms, kurių Pardavėjas negalėjo iš anksto numatyti ir kontroliuoti, prekių pristatymas gali vėluoti arba tapti neįmanomas. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju dėl tolimesnio jo užsakymo vykdymo galimybių. Pardavėjas gali Pirkėjui pasiūlyti panašią arba analogišką prekę, kurią parduoda kitas Pardavėjas apie tai informuojant vienu iš Pirkėjo nurodytų kontaktinių duomenų (telefonu, sms žinute arba el. paštu). Pirkėjui nesutikus, kad konkretaus Pardavėjo prekė būtų pakeista kito Pardavėjo parduodama panašia ar analogiška preke, Pardavėjas, kuris negali pristatyti Pirkėjo išsirinktos prekės, įsipareigoja nedelsiant grąžinti Pirkėjui jo sumokėtus pinigus ne vėliau kaip per 5 d.d., jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas, ir visais atvejais atšaukti užsakymą.
6.8. Pardavėjas įsipareigoja vykdyti kitas Taisyklėse, ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose Pardavėjui keliamas pareigas.
7. Pirkėjo įsipareigojimai
7.1. Pirkėjas atsako už visus savo veiksmus, atliktus naudojantis el. parduotuve.
7.2. Tam pačiam asmeniui draudžiama registruotis ir naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis keliais vardais.
7.3. Pirkėjas įsipareigojate neperduoti tretiesiems asmenims savo Riedis.lr paskyros registracijos bei prisijungimo duomenų. Praradus prisijungimo duomenis, Pirekėjas privalo nedelsiant informuoti Riedis.lt el.paštu labas@riedis.lt apie prarastus duomenis. Riedis.lt neatsako už trečiųjų asmenų veiksmus pasinaudojus Jūsų prisijungimo duomenimis iki informavimo momento. Tokiu atveju Riedis.lt ir turi teisę laikyti, kad veiksmus el. parduotuvėje atlikote Jūs.
7.4.. Pirkėjas, naudodamasis Riedis.lt elektronine prekybos sistema, privalo vykdyti savo įsipareigojimus, laikytis šių Taisyklių, Privatumo politikos, Riedis.lt naudojimosi taisyklių, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų Riedis.lt, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
7.5. Pirkėjas privalo sumokėti už užsisakytas prekes ar paslaugas ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka. Pasirinkęs atsiimti prekes Parduotuvėje, Pirkėjas privalo jas atsiimti pasirinktoje Parduotuvėje per Taisyklėse nurodytus terminus.
7.6. Pirkėjas įsipareigoja ir atsako už neteisėtus veiksmus, atliktus naudojantis Riedis.lt.
7.7. Pirkėjas yra atsakingas tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika, www.riedis.lt naudojimosi taisyklėmis nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
7.8. Jei Pirkėjas lankosi Riedis.lt pateiktos nuorodos į kitų trečiųjų asmenų tinklapius, jis tampa atsakingu ir Riedis.lt negarantuoja, kad informacija, kurią galima peržiūrėti paspaudus šias nuorodas (išskyrus tuos atvejus, kai Pardavėjas aiškiai nurodo, jog paspaudus konkrečią nuorodą galima susipažinti su Pirkėjui siūlomos prekės savybėmis ir kt. informacija apie siūlomą prekę), yra teisinga, išsami ar tiksli. Už trečiųjų asmenų pateikiamos informacijos turinį, jos teisingumą, išsamumą ir tikslumą atsakingi tretieji asmenys. Riedis.lt nėra įpareigota patikrinti perduodamą ar saugomą išorinę informaciją arba nustatyti neteisėtus veiksmus.
8. Prekių pristatymas
8.1. Užsakydamas prekes Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš prekių pateikimo būdų, įvardytų konkrečioje parduodamos prekės pasiūlyme.
8.2. Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymo į namus paslaugą:
8.2.1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
8.2.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Jei Pirkėjas prekių pats nepriima nors prekės yra pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pardavėjas turi teisę perduoti prekes Pirkėjo nurodytu adresu esančiam kitam asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.
8.2.3. Prekes pristato jo įgaliotas atstovas.
8.2.4. Į prekių pristatymo į namus paslaugos mokestį nėra įskaičiuotas užsakytų prekių užnešimas/įnešimas - patalpą, tokios paslaugos Pardavėjo atstovas neteikia.
8.3. Pirkėjas gali atsiimti prekes nemokamai Riedis.lt arduotuvėje, adresu Kalvarijų g. 269 Vilnius. Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka šį būdą:
8.3.1. Užsakytas ir neapmokėtas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją elektroniniu paštu, kad prekes galima atsiimti.
8.3.2.Užsakytas ir apmokėtas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją elektroniniu paštu, kad prekes galima atsiimti.
8.3.3. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti užsakyma patvirtinantį dokumentą.
8.4. Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka Prekių pristatymą į Omniva, DPD, LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalą:
8.4.1. Siunta iš paštomato turi būti atsiimta per 5 (penkias) kalendorines dienas po to, kai Pardavėjo atstovas informavo Pirkėją elektroniniu paštu arba SMS žinute, kad prekę galima atsiimti.
8.5. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti pirkimo–pardavimo sutarties sudarymo metu. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo terminus ir kitas sąlygas.
8.6. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių ir/arba nepriklausomų nuo Pardavėjo, kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
8.7. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su kurjeriu, o prekių fizinio atsiėmimo Parduotuvėje atveju – su Riedis.lt, arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą.
8.7.1 Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad prekė yra perduota tinkamos būklės, be pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra.
8.7.2.Pastebėjęs, kad pateiktos prekės pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista (-os) ir/ar prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti prekės perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, o prekių fizinio atsiėmimo Parduotuvėje atveju – Riedis.lt atstovui.
8.7.3. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų, kai tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų tik tuomet jei šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
8.8. Prekių atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai prekė perduota Pirkėjui.
9. Prekių kokybės garantija ir terminas
9.1. Kiekvienos Riedis.lt parduodamos prekės savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
9.2. Riedis.lt neatsako už tai, kad parduodamos prekės savo dydžiu, forma, atspalviu, ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų, atspalvio ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių ar kitų techninių priežasčių, nepriklausančių nuo Pardavėjo valios.
9.3. Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės.
9.4. Originalių produktų atspalviai, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose. Pirkėjui rekomenduojama perskaityti prekės aprašymą.
9.5. Pardavėjo siūlomos įsigyti prekės yra tinkamos kokybės. Prekė atitinka vartojimo pirkimo pardavimo sutartį, jei:
9.5.1. prekė atitinka Pardavėjo pateiktą aprašymą ir turi tokias savybes kaip ir prekė, kurią Pardavėjas pateikė kaip pavyzdį ar modelį;
9.5.2. prekė tinka naudoti tam, kam tokios rūšies prekės paprastai naudojamos;
9.5.3. prekė atitinka kokybės rodiklius, kurie paprastai yra būdingi to paties pobūdžio prekėms ir kurių Pirkėjas gali pagrįstai tikėtis pagal prekės pobūdį.
9.6. Pardavėjas skirtingoms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose ar kartu su prekės sąskaita-faktūra, kuri atitinka garantinį lapą.
9.7. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.
10. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
10.1. Prekių kainos, nurodytos el. parduotuvės prekių kataloge, galioja tik perkant šias prekes el. parduotuvėje. Prekių kainos el. parduotuvėje yra nurodytos įskaičius PVM.
10.1.1. Pristatymo kainos neįskaičiuotos ir nurodomos atskirai formuojant užsakymą. Pristatymo kaina Jums yra aiškiai nurodoma iki užsakymo patvirtinimo bei išskiriama pačiame užsakymo patvirtinime.
10.2. Už užsisakytas prekes Pirkėjas gali atsiskaityti vienu iš šių būdų (konkretus galimas atsiskaitymo būdas nurodomas prekių krepšelyje):
10.2.1. „Apple Pay“
10.2.2. Elektroninė bankininkystė /banko pavedimas
10.2.3. Banko kortele
10.2.4. Banko kortele atsiimant prekes paštomate
10.2.5. Grynaisiais pinigais arba banko kortele prekes pristatymo metu kurjeriui
10.2.6. Banko kortele arba grynaisiais pinigais atsiimant prekes mūsų FIZININĖJE parduotuvėje, adresu Kalvarijų g. 269 Vilnius.
10.2.7. "Google Pay"
10.2.8. "Paypal"
10.3. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai – PVM sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir prekėms taikomi garantijos dokumentai, jam gali būti pateikiamos fiziniu būdu kartu su prekėmis arba elektroniniu būdu Pirkėjo registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu iš karto po užsakymo įvykdymo. PVM sąskaitose faktūrose nurodomi Pardavėjo rekvizitai, pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys.
10.4. Prekių kaina po to, kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, keistis gali tik išimtiniais atvejais dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių esminių priežasčių (esant šias priežastis pagrindžiantiems įrodymams). Jeigu kainos keitimo priežastys yra pagrįstos ir tokiu atveju Pirkėjas nesutinka įsigyti prekės nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti užsakymo informuodamas apie tai Pardavėją el.paštu labas@riedis.lt arba telefonu +3706 33 77 888 per 2 (dvi) darbo dienas. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui visas jo sumokėtas sumos pagal tokį anuliuotą užsakymą. Kainos keitimo priežasčių pagrįstumas yra vertinamas kiekvienu konkrečiu atveju.
10.5. Riedis.lt turi teisę taikyti papildomą administravimo mokestį tais atvejais, kai užsakymo suma yra mažesnė nei nustatytas dydis.
11. Prekių grąžinimas
11.1. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes atsiųsdamas jas Riedis.lt elektroninės prekybos tinklapyje nurodytu adresu arba atnešdamas jas į fizinę parduotuvę adresu Kalvarijų g. 269 Vilnius.
11.2. Tinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės, įsigijus prekes fizinėse parduotuvėse
11.3. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo jam dienos pakeisti įsigytas prekes analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas. Pirkėjo pranešimas apie norą pasinaudoti šio Taisyklių punkto numatyta teise su nurodytomis grąžinamomis prekėmis siunčiamas el. paštu labas@riedis.lt
11.4. Tuo atveju, jeigu prekės buvo įsigytos fizinėje Riedis.lt parduotuvėje ir Pirkėjui nepatinka nusipirktų prekių forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.
11.5. Gavęs prekes Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas tomis pačiomis prekėmis tik Pirkėjo nurodytos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų
11.6 . Pinigai už prekę grąžinami Pirkėjui tokiu pačiu būdu, kokiu Pirkėjas mokėjo už prekę jos įsigijimo metu, nebent Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip. Pirkėjas visais atvejais turi teisę reikalauti, kad pinigai būtų grąžinti į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
11.7. Pasinaudojus Taisyklių 11.1.-11.6 punktuose įtvirtintomis teisėmis Pirkėjui grąžinama: prekės kaina, administracinis mokestis, jei buvo taikytas, bei prekių pristatymo išlaidos (prekių grąžinimo išlaidos nėra grąžinamos).
11.8. Jei Pirkėjas Riedis.lt įsigijo prekių komplektą, jis privalo grąžinti Pardavėjui visą prekių komplektą, t.y. Pirkėjas prekių grąžinimui numatytomis teisėmis gali pasinaudoti tik visų komplekte esančių prekių atžvilgiu.
12. Netinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo tvarka
12.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Taisyklėse įtvirtinta tvarka bei atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.
12.2. Jeigu Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekę, Pirkėjas turi teisę reikalauti vieno iš šių teisių gynimo būdų:
12.2.1. kad Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
12.2.2. kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;
12.2.3. kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
12.2.4. grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, kai netinkamos kokybės prekės pardavimas yra esminis užsakymo pažeidimas.
12.3. Pirkėjas turi teisę reikalauti proporcingai sumažinti prekės kainą arba nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį tik tuo atveju, jeigu:
12.3.1. Pardavėjas prekės nepataisė arba Pardavėjas, atsisakė užtikrinti tinkamą prekės kokybę;
12.3.2. prekės trūkumas atsirado, nors Pardavėjas bandė užtikrinti prekės kokybę;
12.3.3. prekės trūkumas yra esminis;
12.3.4. Pardavėjas pareiškė,, kad jis per protingą terminą neužtikrins tinkamos prekės kokybės arba tai sukels pagrįstų didelių nepatogumų Pirkėjui.
12.4. Pirkėjas neturi teisės nutraukti pirkimo-pardavimo sutarties, jei prekės trūkumas yra nedidelis.
12.5. Pirkėjui norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
12.5.1. pranešti apie tai Pardavėjui sąskaitoje faktūroje nurodytu kontaktu el. paštu labas@riedis.lt, Pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes;
12.5.2. pateikti prekių įsigijimo dokumentą.
12.6. Teise grąžinti netinkamos kokybės prekes Pirkėjas gali pasinaudoti per prekių įsigijimo dokumente nustatytą jos kokybės garantijos terminą, kurį nurodo Pardavėjas.
12.7. Pirkėjas turi sumokėti už prekės pristatymo išlaidas bei prekės grąžinimo išlaidas. Jei prekės grąžintos dėl netinkamos kokybės, Pardavėjas grąžina Pirkėjui jo patirtas pristatymo ir grąžinimo išlaidas.
12.8. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 5 d.d. nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Pinigai už prekę grąžinami Pirkėjui tokiu pačiu būdu, kokiu Pirkėjas mokėjo už prekę jos įsigijimo metu, nebent Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
12.9. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.
12.10. Negrąžinamos prekės ir Pirkėjui nepadengiami patirti kaštai jeigu prekė patenka į sąrašą nurodytą dokumente „Mažmeninės prekybos taisyklės", patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738.
12.11.Perkant nuotoliniu būdu internetinėje parduotuvėje Riedis.lt. Negrąžinamų Prekių sąrašą taip pat numato Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 straipsnis. Būdamos tinkamos kokybės ir įsigytos nuotoliniu būdu negrąžinamos:
12.11.1. supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
12.11.2. prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo).
13. Prekių keitimas arba grąžinimas pristačius ne tas prekes
13.1. Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 2 (dvi) darbo dienas, informuoti apie tai Riedis.lt el. paštu labas@riedis.lt arba paskambinęs telefono numeriu +3706 33 77 888. Gavusi informaciją apie pristatytas ne tas prekes įsipareigoja savo sąskaita pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Riedis.lt neturi užsakytų prekių grąžina Pirkėjui už prekę (-es) sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami ne vėliau kaip per 5 d.d. po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie tai, kad buvo gautos ne tos prekės, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Riedis.lt šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
14. Riedis.lt taikomos rinkodaros priemonės
14.1. Riedis.lt savo nuožiūra gali inicijuoti įvairias akcijas ar žaidimus internetinėjė parduotuvėje adresu www.riedis.lt ir www.riedis-electric.com
14.2. Riedis.lt turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų ar žaidimų sąlygas, taip pat jas panaikinti.
15. Baigiamosios nuostatos
15.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
15.2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
15.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
15.4. Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Riedis.lt perduotu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo skundą dėl Riedis.lt įsigytos prekės, Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.
Kontaktai
Perkantiems internetinėje www.riedis.lt arba fizninėje Riedis.lt parduotuvėje
Informacija apie prekių užsakymo eigą, prekių pristatymą ir atsiėmimą el. paštu labas@riedis.lt
Įmonės rekvizitai
UAB “Lutex”
Įmonės kodas 302580708
Kalvarijų g. 269, LT-08315, Vilnius, Lietuva
+3706 33 77 888