Kodinė spyna - užraktas elektriniams paspirtukams ir dviračiams.
Apsauginis galvos šalmas su veido skydu. Universalys dydis.
ENGWE neperšlampantis krepšelis elektriniam dviračiui M20, tačiau tinka...
Pašiltintos pirštinės su telefono lietimui jautriais pirštu galais
Universalus dviračių švaistiklio tvirtinimo varžtas M8X17mm
Dviračio transportavimo krepšys su trimis ratukais leidžia lengvai jį...
ECOBIKE Rhino elektrinis dviratis su 250W variklio galia. Šis modelis...
Į dviračio rėmą tvirtinama baterija elektriniam dviračiui ENGWE EP2 PRO,...
Įkroviklis 54.6V 2A (48v baterijai) ENGWE elektriniam dviračiui su...
Galinio purvasaugio dalis valstybiniams numeriams Teverun Blade Mini Pro...
Naujo tipo priekinis purvasaugis Teverun Blade Mini PRO / Ultra
Naujo tipo dešinės pusės laikiklis galinio purvasaugio Teverun Blade...
Naujo tipo kairės pusės laikiklis galinio purvasaugio Teverun Blade Mini...
Teverun Fighter Q atrakinimo raktas su NFC kortele.
Baterijos viršutinės dangtelis su kontaktais. Komplekte 2 raktai. DC...
U formos užraktas, matmenys 180 mm x 320 mm, komplektą sudaro 2 raktai,...
PKE užrakto modulis Teverun Fighter Supreme 7260R / Ultra / Tetra
Modulis IVCU APP 2025m blokas su įtampos keitikliu Teverun Fighter...
Universalus valdiklis / kontroleris 72V 70A Teverun Fighter Supreme 7260R
Priekinis LED žibinto laikiklis Teverun Fighter Supreme 7260R / Ultra
Priekinis LED žibintas su gaso signalu Teverun Fighter Supreme 7260R /...
Universalus valdiklis / kontroleris 72V 37A Teverun Fighter Supreme 2025m
Galinio variklio valdiklis A 25A Teverun Blade Mini / Mini Pro
Variklis 2000W 72v Teverun Fighter Supreme Ultra
Pagrindinis kabelis / laidas Teverun Fighter 11/ 11+/ Surpeme/ Supreme...
Universalus valdiklis / kontroleris 60V 37A Teverun Fighter 11/ 11+
TFT displėjus 4col. su NFC, APP Teverun Fighter 11+/ Surpeme Ultra/...
Hidraulinių stabdžių rinkinys - komplektas Teverun Fighter serijai
TFT displėjus su integruotu NFC Teverun Fighter Mini
Pagrindinis kabelis / laidas Teverun Fighter Mini
Valdiklis IVCU APP 2025m blokas su įtampos keitikliu Teverun Fighter Mini
Universalus valdiklis / kontroleris 48-60V 25A Teverun Fighter Mini /...
Galinis Bosch variklis 1000W 52-60V Teverun Fighter Mini/ Fighter Mini Pro
Priekinis Bosch variklis 1000W 52-60V Teverun Fighter Mini
Priekinio variklio valdiklis B 48V 22A Teverun Blade Mini Pro 2025m
Galinio variklio valdiklis A 48V 22A Teverun Blade Mini Pro 2025m
Priekinio variklio valdiklis B 60V 25A Teverun Blade Mini Ultra
Galinio variklio valdiklis A 60V 25A Teverun Blade Mini Ultra
Pagrindinis kabelis / laidas Teverun Fighter Blade Mini Pro / Ultra
LED displėjus TBL-LED1 su integruotu NFC Teverun Blade Mini Pro
Atnaujintas galinis purvasaugis Teverun Fighter Blade mini / Pro / Ultra
Atnaujintas priekinis korpuso dangtis su šake Teverun Fighter Supreme 7260R
Laisvės ir nepriklausomybės siekis buvo Blumil sukūrimo idėjos šaknys. Blumil išradėjas jau keletą metų naudojasi neįgaliojo vežimėliu, tačiau niekada nebuvo kliūčių gyventi visavertį gyvenimą: keliauti, apžiūrėti lankytinas vietas ir mėgautis gamtos grožiu. Jo nepriklausomybę ribojo tik sunki ir didelių gabaritų įranga. Įsigyti visureigį vežimėlį atrodė nelabai prasminga – juos būtų galima naudoti ekspedicijoms bekelėje, tačiau iš tikrųjų didelis tokių vežimėlių svoris ir didžiuliai matmenys buvo tik dar viena kliūtis, o ne sprendimas. Taigi vienintelis būdas judėti į priekį buvo pasitelkti technologijas ir savo patirtį ir sukurti transporto priemonę, kuri galėtų įvažiuoti į kiekvieno tipo reljefą, būtų lengvai transportuojama ir intuityviai valdoma. Proveržio momentas buvo atsisakyti keturių ratų koncepcijos dviem ratams. Tokia konstrukcija įgalino puikias vairavimo savybes ir judėjimą visureigiais, tačiau sukėlė papildomų iššūkių stabilumo, nuotolio ir komforto srityse.
Laisvės ir nepriklausomybės siekis buvo Blumil sukūrimo idėjos šaknys. Blumil išradėjas jau keletą metų naudojasi neįgaliojo vežimėliu, tačiau niekada nebuvo kliūčių gyventi visavertį gyvenimą: keliauti, apžiūrėti lankytinas vietas ir mėgautis gamtos grožiu. Jo nepriklausomybę ribojo tik sunki ir didelių gabaritų įranga. Įsigyti visureigį vežimėlį atrodė nelabai prasminga – juos būtų galima naudoti ekspedicijoms bekelėje, tačiau iš tikrųjų didelis tokių vežimėlių svoris ir didžiuliai matmenys buvo tik dar viena kliūtis, o ne sprendimas. Taigi vienintelis būdas judėti į priekį buvo pasitelkti technologijas ir savo patirtį ir sukurti transporto priemonę, kuri galėtų įvažiuoti į kiekvieno tipo reljefą, būtų lengvai transportuojama ir intuityviai valdoma. Proveržio momentas buvo atsisakyti keturių ratų koncepcijos dviem ratams. Tokia konstrukcija įgalino puikias vairavimo savybes ir judėjimą visureigiais, tačiau sukėlė papildomų iššūkių stabilumo, nuotolio ir komforto srityse.
Blumil išradėjas buvo motyvuotas, nes norėjo lengvai judėti per miškus, kalnus, paplūdimius ir sniegą. Kvapą gniaužiantys kraštovaizdžiai ir poreikis patirti natūralų gamtos grožį įkvėpė tolesniems Blumil modifikacijoms ir patobulinimams. Prireikė tam tikrų naujovių, susijusių su transporto priemonės aukščiu ir ratų proporcija, tačiau pagrindinė konstrukcija išliko ta pati: du ratai, vertikali padėtis ir lengvas vairavimas. Rezultatas buvo tikrai visureigis Blumil, sukurtas tokioms vietovėms kaip kalvos, kalnai, smėlingas, purvinas ar akmenuotas paviršius.
Netrukus paaiškėjo, kad Blumil yra puikus sprendimas ne tik bekelei, bet ir miesto aplinkai. Miestai buvo daug lengviau pasiekiami neįgaliųjų vežimėliams, nei bekelės reljefas, bet vis tiek – judant mieste reikėjo daug planuoti maršrutą, vengti kliūčių ir nelygaus paviršiaus. Blumilio dėka pasiekti vietas, kurios anksčiau buvo sudėtingos, tapo įmanoma ir džiaugsminga. Kai pirmasis Blumil prototipas buvo techniškai paruoštas, o jo išvaizda džiugino... staiga jo neužteko. Blumilas leido judėti mieste nepriklausomai nuo oro sąlygų, susidoroti su kalvomis ir borteliais bei mėgautis miškais, kalnais ir paplūdimiais. Tačiau Blumil kūrėjas nenorėjo apsiriboti vienu modeliu, nes pastebėjo, kad jo klientų poreikiai skiriasi. Jis sugalvojo naują lengvos, lengvai transportuojamos transporto priemonės koncepciją, kuri puikiai veiktų miestuose: gatvėse, šaligatviuose ir parkų alėjose, taip pat vietovėje: kalnuose, paplūdimiuose ir miškuose. Šis modelis buvo labai kompaktiškas ir lengvai sulankstomas, todėl jį galėjo gabenti vidutinio dydžio universalas. To tiesiog nepakako, nes reikėjo įgyvendinti kitus poreikius ir svajones. Ilgesnis diapazonas. Lengvesnė konstrukcija. Paprastai komunalinis automobilis. Transporto priemonė ekstremaliems bekelės nuotykiams. Transporto priemonė vaikams kuri vystytųsi kartu su jais. Transporto priemonė žmonėms, kuriems reikia pagalbos.
Elektrinis neįgaliojo vežimėlio trauktuvas - treileris Blumil GO. Pasiekia iki 20 km/h , o nuvažiuoja net iki 25 km atstumą vieno įkrovimo metu. GALIMYBĖ PIRKTI IŠSIMOKĖTINAI! Perkant su neįgaliojo pažymėjimu - taikoma lengvata, 5% PVM tarifas (vietoje 21%).
Elektrinis neįgaliojo vežimėlio trauktuvas - treileris Blumil SPORT. Pasiekia iki 35 km/h , o nuvažiuoja net iki 60 km atstumą vieno įkrovimo metu. GALIMYBĖ PIRKTI IŠSIMOKĖTINAI! Perkant su neįgaliojo pažymėjimu - taikoma lengvata, 5% PVM tarifas (vietoje 21%).