Xiaomi paspirtuko skydelio silikoninis dangtelis nuo vandens juodas
Variklio poveržlė be auselės Teverun Blade M14
Elektrinis triratis vėžimėlis - motoroleris - skuteris MS06! Net iki 50...
Elektrinis triratis vėžimėlis - motoroleris - skuteris MS06! Net iki 50...
Elektrinis triratis krovininis motoroleris NC05! 1KW variklis, talpi...
Ant dviračio rėmo tvirtinama baterija elektriniams dviračiams ADO AIR -...
Apsauginis šalmas su STOP ir posukių žibintais Universalys L dydis (...
Miesto šalmas su veido skydu Universalys L dydis (57-62cm)
ADO OASIS 260T elektrinis dviratis - krovininio tipo dviratis, su itin...
Elektrinis triratis vėžimėlis - motoroleris - skuteris M20K EEC! Net...
ENGWE LE20 elektrinis dviratis su dideliais 20" ratais ir su 250W...
Elektrinis triratis sulankstomas vežimėlis - M5PL! Su 10" ratais...
ULTRON X1 Variklio Guolis 6203-2RSR bei dviračiams ir kitiems...
ADO Air CARBON - atnaujinta versija - anglies pluošto rėmas - dar...
ADO Air 20 PRO - elektrinis dviratis patogioms Jūsų kelionėms mieste ir...
Elektrinio motociklo Sur-ron / Talaria padanga (19')
Hidraulinių stabdžių nuorinimo komplektas elektriniam transportui
Apsauginis galvos šalmas VITO PREDATOR su nusileidžiančiu akių skydeliu...
ENGWE Y10 elektrinis paspirtukas, tai modelis turintis 350 W variklį ir...
Elektrinio triračio skuterio padanga M20 3.00-10 (14")
Elektrinio triračio/ keturračio skuterio padanga MS03/HS650 3.00-10 (14")
Displėjus KT-LD880 elektriniams paspirtukams ir elektriniams dviračiams...
Displėjus / ekranas ENGWE P20 elektriniam dviračiui
Baterija 13Ah 48V elektriniui dviračiui ENGWE L20
Apsauginis galvos šalmas VITO JET BRUZANO su nusileidžiančiu akių...
Elektrinis motoroleris - SKY II - patikimas ir galingas Jūsų...
Galinis amortizatorius ENGWE X20 elektirniam dviračiui
Sulenkimo mechanizmas ENGWE elektriniams dviračiams
Elektrinis motoroleris - čioperis - skuteris CITY COCO - patikimas ir...
E-Fun elektrinis motoroleris Pusa Pusa elektrinis mopedas tikras miesto...
Elektrinis triratis vėžimėlis - motoroleris - skuteris M20K EEC! Net...
Elektrinis keturratis vėžimėlis - motoroleris - LUNAR QC Li-Ion! Net...
Elektrinis keturratis vėžimėlis - motoroleris - LUNAR QC! Net iki 50 km...
Elektrinis keturratis vėžimėlis - motoroleris - LUNAR QS Li-Ion! Net...
Elektrinis keturratis vėžimėlis - motoroleris - LUNAR QS! Net iki 50 km...
Elektrinis keturratis vėžimėlis - SPRITE 1 500w 48V 20Ah li-Ion! Net...
Laisvės ir nepriklausomybės siekis buvo Blumil sukūrimo idėjos šaknys. Blumil išradėjas jau keletą metų naudojasi neįgaliojo vežimėliu, tačiau niekada nebuvo kliūčių gyventi visavertį gyvenimą: keliauti, apžiūrėti lankytinas vietas ir mėgautis gamtos grožiu. Jo nepriklausomybę ribojo tik sunki ir didelių gabaritų įranga. Įsigyti visureigį vežimėlį atrodė nelabai prasminga – juos būtų galima naudoti ekspedicijoms bekelėje, tačiau iš tikrųjų didelis tokių vežimėlių svoris ir didžiuliai matmenys buvo tik dar viena kliūtis, o ne sprendimas. Taigi vienintelis būdas judėti į priekį buvo pasitelkti technologijas ir savo patirtį ir sukurti transporto priemonę, kuri galėtų įvažiuoti į kiekvieno tipo reljefą, būtų lengvai transportuojama ir intuityviai valdoma. Proveržio momentas buvo atsisakyti keturių ratų koncepcijos dviem ratams. Tokia konstrukcija įgalino puikias vairavimo savybes ir judėjimą visureigiais, tačiau sukėlė papildomų iššūkių stabilumo, nuotolio ir komforto srityse.
Laisvės ir nepriklausomybės siekis buvo Blumil sukūrimo idėjos šaknys. Blumil išradėjas jau keletą metų naudojasi neįgaliojo vežimėliu, tačiau niekada nebuvo kliūčių gyventi visavertį gyvenimą: keliauti, apžiūrėti lankytinas vietas ir mėgautis gamtos grožiu. Jo nepriklausomybę ribojo tik sunki ir didelių gabaritų įranga. Įsigyti visureigį vežimėlį atrodė nelabai prasminga – juos būtų galima naudoti ekspedicijoms bekelėje, tačiau iš tikrųjų didelis tokių vežimėlių svoris ir didžiuliai matmenys buvo tik dar viena kliūtis, o ne sprendimas. Taigi vienintelis būdas judėti į priekį buvo pasitelkti technologijas ir savo patirtį ir sukurti transporto priemonę, kuri galėtų įvažiuoti į kiekvieno tipo reljefą, būtų lengvai transportuojama ir intuityviai valdoma. Proveržio momentas buvo atsisakyti keturių ratų koncepcijos dviem ratams. Tokia konstrukcija įgalino puikias vairavimo savybes ir judėjimą visureigiais, tačiau sukėlė papildomų iššūkių stabilumo, nuotolio ir komforto srityse.
Blumil išradėjas buvo motyvuotas, nes norėjo lengvai judėti per miškus, kalnus, paplūdimius ir sniegą. Kvapą gniaužiantys kraštovaizdžiai ir poreikis patirti natūralų gamtos grožį įkvėpė tolesniems Blumil modifikacijoms ir patobulinimams. Prireikė tam tikrų naujovių, susijusių su transporto priemonės aukščiu ir ratų proporcija, tačiau pagrindinė konstrukcija išliko ta pati: du ratai, vertikali padėtis ir lengvas vairavimas. Rezultatas buvo tikrai visureigis Blumil, sukurtas tokioms vietovėms kaip kalvos, kalnai, smėlingas, purvinas ar akmenuotas paviršius.
Netrukus paaiškėjo, kad Blumil yra puikus sprendimas ne tik bekelei, bet ir miesto aplinkai. Miestai buvo daug lengviau pasiekiami neįgaliųjų vežimėliams, nei bekelės reljefas, bet vis tiek – judant mieste reikėjo daug planuoti maršrutą, vengti kliūčių ir nelygaus paviršiaus. Blumilio dėka pasiekti vietas, kurios anksčiau buvo sudėtingos, tapo įmanoma ir džiaugsminga. Kai pirmasis Blumil prototipas buvo techniškai paruoštas, o jo išvaizda džiugino... staiga jo neužteko. Blumilas leido judėti mieste nepriklausomai nuo oro sąlygų, susidoroti su kalvomis ir borteliais bei mėgautis miškais, kalnais ir paplūdimiais. Tačiau Blumil kūrėjas nenorėjo apsiriboti vienu modeliu, nes pastebėjo, kad jo klientų poreikiai skiriasi. Jis sugalvojo naują lengvos, lengvai transportuojamos transporto priemonės koncepciją, kuri puikiai veiktų miestuose: gatvėse, šaligatviuose ir parkų alėjose, taip pat vietovėje: kalnuose, paplūdimiuose ir miškuose. Šis modelis buvo labai kompaktiškas ir lengvai sulankstomas, todėl jį galėjo gabenti vidutinio dydžio universalas. To tiesiog nepakako, nes reikėjo įgyvendinti kitus poreikius ir svajones. Ilgesnis diapazonas. Lengvesnė konstrukcija. Paprastai komunalinis automobilis. Transporto priemonė ekstremaliems bekelės nuotykiams. Transporto priemonė vaikams kuri vystytųsi kartu su jais. Transporto priemonė žmonėms, kuriems reikia pagalbos.
Elektrinis neįgaliojo vežimėlio trauktuvas - treileris Blumil GO. Pasiekia iki 20 km/h , o nuvažiuoja net iki 25 km atstumą vieno įkrovimo metu. GALIMYBĖ PIRKTI IŠSIMOKĖTINAI! Perkant su neįgaliojo pažymėjimu - taikoma lengvata, 5% PVM tarifas (vietoje 21%).
Elektrinis neįgaliojo vežimėlio trauktuvas - treileris Blumil SPORT. Pasiekia iki 35 km/h , o nuvažiuoja net iki 60 km atstumą vieno įkrovimo metu. GALIMYBĖ PIRKTI IŠSIMOKĖTINAI! Perkant su neįgaliojo pažymėjimu - taikoma lengvata, 5% PVM tarifas (vietoje 21%).