Pasinaudok 1000 € APVA kompensacija el. paspirtukams, dviračiams, skuteriams įsigyti
-
Elektriniai dviračiai
-
Elektriniai paspirtukai
-
Elektriniai triračiai skuteriai
-
Elektriniai keturačiai skuteriai
-
Elektriniai vežimėliai
-
MINI elektriniai automobiliai
-
Elektriniai motoroleriai
-
Elektriniai vienaračiai
-
Dalys
-
Aksesuarai
-
ENGWE elektriniai dviračiai
-
TEVERUN elektriniai paspirtukai
- Show more Show less
Blumil
-
3 100,00 €vnt / su PVMPristatymas per 3-6 d.
Nominalus variklio / variklių galingumas (W)
500WKonstrukcinis greitis (km/h)
25km/hRatų dydis (inch')
12inch'Įveikiamas atstumas per įkrovimą (km)
60kmBaterijos talpa (Ah)
14.5AhRiedžio svoris (kg)
23kg -
2 699,00 €vnt / su PVMPristatymas per 3-6 d.
Nominalus variklio / variklių galingumas (W)
300WKonstrukcinis greitis (km/h)
20km/hRatų dydis (inch')
8.5inch'Įveikiamas atstumas per įkrovimą (km)
25kmBaterijos talpa (Ah)
7.8AhRiedžio svoris (kg)
13kg
Laisvės ir nepriklausomybės siekis buvo Blumil sukūrimo idėjos šaknys. Blumil išradėjas jau keletą metų naudojasi neįgaliojo vežimėliu, tačiau niekada nebuvo kliūčių gyventi visavertį gyvenimą: keliauti, apžiūrėti lankytinas vietas ir mėgautis gamtos grožiu. Jo nepriklausomybę ribojo tik sunki ir didelių gabaritų įranga. Įsigyti visureigį vežimėlį atrodė nelabai prasminga – juos būtų galima naudoti ekspedicijoms bekelėje, tačiau iš tikrųjų didelis tokių vežimėlių svoris ir didžiuliai matmenys buvo tik dar viena kliūtis, o ne sprendimas. Taigi vienintelis būdas judėti į priekį buvo pasitelkti technologijas ir savo patirtį ir sukurti transporto priemonę, kuri galėtų įvažiuoti į kiekvieno tipo reljefą, būtų lengvai transportuojama ir intuityviai valdoma. Proveržio momentas buvo atsisakyti keturių ratų koncepcijos dviem ratams. Tokia konstrukcija įgalino puikias vairavimo savybes ir judėjimą visureigiais, tačiau sukėlė papildomų iššūkių stabilumo, nuotolio ir komforto srityse.
Blumil išradėjas buvo motyvuotas, nes norėjo lengvai judėti per miškus, kalnus, paplūdimius ir sniegą. Kvapą gniaužiantys kraštovaizdžiai ir poreikis patirti natūralų gamtos grožį įkvėpė tolesniems Blumil modifikacijoms ir patobulinimams. Prireikė tam tikrų naujovių, susijusių su transporto priemonės aukščiu ir ratų proporcija, tačiau pagrindinė konstrukcija išliko ta pati: du ratai, vertikali padėtis ir lengvas vairavimas. Rezultatas buvo tikrai visureigis Blumil, sukurtas tokioms vietovėms kaip kalvos, kalnai, smėlingas, purvinas ar akmenuotas paviršius.
Netrukus paaiškėjo, kad Blumil yra puikus sprendimas ne tik bekelei, bet ir miesto aplinkai. Miestai buvo daug lengviau pasiekiami neįgaliųjų vežimėliams, nei bekelės reljefas, bet vis tiek – judant mieste reikėjo daug planuoti maršrutą, vengti kliūčių ir nelygaus paviršiaus. Blumilio dėka pasiekti vietas, kurios anksčiau buvo sudėtingos, tapo įmanoma ir džiaugsminga. Kai pirmasis Blumil prototipas buvo techniškai paruoštas, o jo išvaizda džiugino... staiga jo neužteko. Blumilas leido judėti mieste nepriklausomai nuo oro sąlygų, susidoroti su kalvomis ir borteliais bei mėgautis miškais, kalnais ir paplūdimiais. Tačiau Blumil kūrėjas nenorėjo apsiriboti vienu modeliu, nes pastebėjo, kad jo klientų poreikiai skiriasi. Jis sugalvojo naują lengvos, lengvai transportuojamos transporto priemonės koncepciją, kuri puikiai veiktų miestuose: gatvėse, šaligatviuose ir parkų alėjose, taip pat vietovėje: kalnuose, paplūdimiuose ir miškuose. Šis modelis buvo labai kompaktiškas ir lengvai sulankstomas, todėl jį galėjo gabenti vidutinio dydžio universalas. To tiesiog nepakako, nes reikėjo įgyvendinti kitus poreikius ir svajones. Ilgesnis diapazonas. Lengvesnė konstrukcija. Paprastai komunalinis automobilis. Transporto priemonė ekstremaliems bekelės nuotykiams. Transporto priemonė vaikams kuri vystytųsi kartu su jais. Transporto priemonė žmonėms, kuriems reikia pagalbos.