Garantija
Prekių garantinis aptarnavimas, grąžinimas ir keitimas
1. Visoms prekėms, kurioms gamintojas suteikia garantiją, yra taikomi gamintojo numatyti garantiniai terminai.
1.1 Garantinis terminas - 24 mėnesių garantija. Išskirtinai:
- 6 mėnesių garantija yra suteikiama akumuliatoriui, nebent Pirkėjas įrodo, jog gedimas įvyko ne dėl jo kaltės.
GARANTIJA NETAIKOMA:
- sunaudojamoms, nusidėvinčioms dalims, pvz., korpusinėms dalims arba apsauginei dangai.
2. Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai. Dėl prietaiso garantinio aptarnavimo reikia kreiptis į www.Riedis.lt el. paštu labas@riedis.lt, arba Tel. +3706 33 77 888. Prekes garantiniam aptarnavimui Pirkėjas pristato savo lėšomis. Norėdamas pasinaudoti garantija,
pirkėjas turi pateikti rašytinį prašymą, kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą), kartu su prekės įsigijimo
dokumentu
3. Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje. Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją.
4. Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentą ir prekės garantinį taloną. Pastaba: prekės pirkimo dokumentas (PVM sąskaita-faktūra) atitinka prekės garantinio talono funkciją.
5. Garantija netaikoma elektros prietaisų defektams, atsiradusiems dėl:
– naudojimo ne pagal paskirtį;
– dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
– dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
– dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
– jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo.
6. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Civilinio Kodekso straipsniais (CK 6.363) . Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
7. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 6. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą ir užsakymo numerį.
8. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
– grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
– prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
– prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
– grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
– grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
9. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
10. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
11. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
Daugiau informacijos Jums rūpimais klausimais:
Kalvarijų g. 269, Vilnius
Tel.: +370 633 77 888
Labas@riedis.lt